🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 اردیبهشت

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود

ژاو سرویس به عنوان برترین نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود Kenwwod می تواند به بررسی و تعمیر دستگاه پرداخته و به سبب تخصص بالایی که تعمیرکاران در زمینه تعمیر دستگاه های لوازم خانگی دارند نیز کیفیت تمامی خدمات تعمیراتی تضمین شده می باشند. می توان جهت بهره مندی از خدمات تعمیر در سراسر تهران با شماره های درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

مرکز تخصصی تعمیرات بخارشوی Kenwood

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود Kenwood، ژاو سرویس

دستگاه بخارشوی هم به مانند هر دستگاه لوازم خانگی دیگری ممکن است دچار آسیب و اشکال گردد، به همین سبب ممکن است نیاز به تعمیر بخارشوی در هر برندی باشد..

فرضا نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنودد، یعنی ژاو سرویس علاوه بر بررسی و تعمیر دستگاه بخارشوی در این برند، به تعمیرات سایر برندهای این دستگاه هم می پردازد زیرا تعمیرکاران در این مرکز نیز تخصص بالایی در زمینه تعمیر بخارشوی داشته و به سبب مهارت و تجربه کاری بالای ایشان میزان کیفیت تعمیر بخارشوی بسیار زیاد می باشد.

علل متعددی ممکن است باعث بروز اشکال و آسیب بر دستگاه بخارشوی شود که در ادامه قصد داریم به برخی از اسیب های رایج بر بخارشوی کنوود و سایر برندها اشاره کنیم.

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود

متداول ترین آسیب های بخارشوی کنوود Kenwood

همانطور که بیان نمودیم به علل متعددی ممکن است دستگاه بخارشوی دچار آسیب و اشکال گردد، یکی از این علت ها عدم نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه بخارشوی می باشد.

بسیار مهم است که به درستی از بخارشوی استفاده گردد در غیر این صورت ممکن است نیاز باشد از نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود درخواست تعمیر دستگاه را کنید زیرا عملکرد دستگاه به مراتب کندتر و مختل می گردد.

1.خاموش شدن دستگاه

علل متعددی می توانند سبب خاموش شدن بخارشوی شوند که نیاز است در اسرع وقت به بررسی و بهبود وضعیت پرداخت.

از جمله برخی علل خاموش شدن بخارشوی کنوود عبارتند از:

  • اشکال بر تسمه بخارشوی

یکی از رایج ترین مشکلات بر دستگاه بخارشوی، خرابی تسمه می باشد و در صورت خرابی این قطعه بخارشوی کنوود خاموش شده و روشن نخواهد شد.

وظیفه اصلی تسمه هماهنگ ساختن قطعات داخلی بخارشوی برای حرکت کردن می باشد. زمانی که احساس کردید اشکال و خرابی دستگاه ناشی از پارگی و آسیب دیدگی تسمه می باشد توصیه می کنیم از نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود کمک بگیرید زیرا متخصصین ژاو سرویس به سبب تخصص بالایی که دارند می توانند در سریع ترین زمان به بررسی و رفع مشکل بپردازند.

  • استفاده زیاد

نیاز است که در حین استفاده از دستگاه خصوصا زمانی که مدت زمان طولانی قصد استفاده از بخارشوی را دارید حتما به بخارشوی استراحت دهید زیرا با استفاده طولانی مدت از بخارشوی، دستگاه داغ کرده و به سبب این مساله دستگاه دچار خاموشی می گردد.

اگر دستگاه بخارشوی شما هم حین استفاده داغ شده و خاموش گشت توصیه میگردد به آن استراحت دهید تا مجدد خنک شود..علل دیگری هم مثل نبودن برق یا خراب بودن دکمه های بخارشوی می توانند سبب خاموش شدن دستگاه گردند.

2.بخار نکردن | علت بخار نکردن بخارشوی کنوود چیست؟

از دیگر اشکالاتی که بر دستگاه بخارشوی ایجاد می گردد؛ بخار نکردن آن می باشد. در صورتی که لوله ها رابط در دستگاه دچار گرفتگی شوند نیز دستگاه در بخار کردن به مشکل می خورد.

البته بخار نکردن بخارشوی تنها در این امر خلاصه نمی شود چنانچه برخی علل دیگر هم در بخار نکردن دستگاه بخارشوی تاثیر دارند که عبارتند از:

  • آب مخزن به اندازه کافی داغ نباشد
  • آب در بخارشوی دچار نشتی باشد
  • مخزن به اندازه کافی از آب پر نشده باشد
  • فیلتر دستگاه دچار گرفتگی شده باشد
  • و..
مشاهده  سرویس کولر گازی در منزل

این علل سبب می گردند که دستگاه بخارشوی نتواند به خوبی فرایند بخار کردن را پیاده سازد و به همین امر تمیز کردن محیط به خوبی انجام نمی گیرد.

می توان جهت بررسی و حل مشکل، از ژاو سرویس، برترین نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود Kenwood کمک گرفته و از تخصص تعمیرکاران این مرکز تعمیراتی بهره مند گردید.

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود

چرا درب مخزن بخارشوی باز نمی شود؟

شاید این سوال پیش آید که علت باز نشدن درب مخزن بخارشوی کنوود چیست؟ باید بیان داریم:

بهره گیری از آب معمولی برای بخارشوی کنوود می تواند سبب گردد که رسوباتی در دستگاه بخارشوی ایجاد گردد که این رسوبات می توانند باعث جوش خوردن درب مخزن شده و به هنگام تمیز کردن این رسوبات ممکن است با باز نشدن درب مخزن بخارشوی مواجه گردید.

علل تمیز نکردن بخارشوی کنوود چیست؟

یکی از عللی که سبب می گردد دستگاه بخارشوی کنوود نتواند فرایند تمیز کردن محیط را به خوبی اجرایی سازد این است که احتمالا مخزن دستگاه پر شده است و پر بودن مخزن باعث می شود به دستگاه بخارشوی فشار زیادی وارد گردد.

به همین سبب توصیه می گردد پس از هر بار استفاده از دستگاه بخارشوی کنوود Kenwood، حتما به تمیز کردن فیلتر و مخزن بخارشو بپردازید.

همچنین زمانی که از دستگاه به صورت مکرر و زیاد استفاده شود ممکن است مخزن بخارشوی از مواد متعددی در اندازه های ریز و درشت پر شده و زمانی که پس از هر بار استفاده از دستگاه به تمیز کردن بخارشوی نپرداخت، نمی توان به خوبی محیط و حتی سطوح را تمیز نمود.

چرا آب درون مخزن بخارشوی گرم نمی شود؟

همانطور که پیشتر اشاره نمودیم زمانی که آب مخزن به اندازه کافی پر نباشد ممکن است دستگاه به خوبی بخار نکند، حال آنکه کافی نبودن آب مخزن می تواند سبب گرم نشدن به اندازه آن گردد چرا که برای تولید بخار لازم است که حتما میزان آب به اندازه بوده و به خوبی به جوش برسد.

در صورتی که آب درون مخزن به خوبی گرم نشود ممکن است این امر ناشی از خرابی برد یا موتور دستگاه باشد که لازم است حتما توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود به رفع این مشکل پرداخت زیرا بسیار مهم است که فرایند تعمیر توسط متخصصین تعمیرگاه بخارشوی کنوود به خوبی انجام گیرد.

نمایندگی تعمیرات بخارشوی در تهران یعنی ژاو سرویس؛ به سبب تخصص و مهارت بالایی که در زمینه تعمیرات دستگاه دارند می توانند به خوبی به بررسی دستگاه پرداخته و پس از علت یابی، به رفع مشکل بپردازند..بنابراین اگر آب بخارشوی به خوبی گرم نمی شود توصیه می گردد سریعا با ژاو سرویس تماس حاصل نموده و به پیگیری مشکل بپردازید.

چگونه از بخارشوی کنوود نگهداری کنیم؟

در این بخش قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که دانستن آن ها خالی از لطف نبوده و می توان با کسب آگاهی های لازم، با دقت بهتری به نگهداری از دستگاه بخارشوی پرداخت.

  • بسیار مهم است که دستگاه بخارشوی را از وسایلی که گرمازا هستند و یا محیطی که مرطوب است دور نگه دارید
  • به هیچ عنوان با اشیاء تیز دکمه های اتصال دستگاه را فشار ندهید
  • شستن اتصالات پس از استفاده را جدی بگیرید
  • از اتصال درست سری ها به دستگاه پیش از شروع به کار مطمئن گردید
  • از دست زدن به سری و حتی اتصالات دستگاه به هنگام داغ بودن جلوگیری کنید
  • در صورتی که دستگاه داغ است درب آن را باز نکنید
  • پیش از پر کردن مخزن دستگاه را از برق بکشید
  • به هیچ عنوان برای تمیز کردن وسایل برقی از بخارشوی استفاده نکنید
  • قبل از استفاده حتما به خوبی دفترچه راهنما را مطالعه کنید
  • بهره گیری از محافظ برق استاندارد را جدی بگیرید
  • به هیچ وجه لوله خرطومی را نکشید
  • و..

به طور کل پیش از استفاده از دستگاه بخارشوی حتما دفترچه راهنما را مطالعه کرده و در صورت بروز ابهام و سوال می توانید از کارشناسان نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود کمک بگیرید بدین جهت کافیست با شماره های درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود

چرا ژاو سرویس؟

شاید این سوال پیش آید که چرا از متخصصین نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود Kenwood برای تعمیر دستگاه کمک بگیریم؟ در این بخش قصد داریم به برخی مزایای بهره مندی از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس را بیان داریم..

مشاهده  تعمیرات مایکروفر در تهرانسر

1.مشاوره رایگان

افراد می توانند در هر زمان برای اینکه سوالات و ابهامات خود را از سوی کارشناسان ژاو سرویس جویا شوند، با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

2.تضمین کیفیت

کیفیت تمامی خدمات تعمیراتی ژاو سرویس تضمین شده می باشند و به همین سبب افراد می توانند با خیال راحت جهت بهره مندی از خدمات تعمیر دستگاه با ژاو سرویس تماس حاصل نمایند.

3.تضمین قیمت

علاوه بر آنکه کیفیت تمامی خدمات تعمیراتی ژاو سرویس بالا می باشد، میزان هزینه و قیمت لازم برای تعمیر دستگاه بسیار مناسب می باشد. این یعنی با پرداخت مناسب ترین هزینه می توان از بالاترین سطح کیفیت تعمیر بهره مند گردید.

4.خدمات در محل

می توان جهت بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود و..با ژاو سرویس تماس حاصل نموده و متخصصین در اسرع وقت با حضور در محل مورد نظر مشتری به بررسی و تعمیر دستگاه می پردازند.

5.خدمت رسانی در سراسر تهران

می توان از شرق و غرب، شمال و جنوب و به طور کل سایر مناطق شهر تهران از خدمات تعمیرات متخصصین تعمیرگاه بخارشوی کنوود توسط متخصصین ژاو سرویس بهره مند گردید.

کافیست با شماره های درج شده در صفحه سایت که برای هر یک از نقاط ارائه شده است تماس حاصل نمود.

6.تخصص بالا

تمامی تعمیرکاران ژاو سرویس در ارائه خدمات تعمیراتی خود دارای بالاترین مهارت و تخصص در زمینه تعمیرات بخارشوی می باشند که به همین سبب می توان از بهتر شدن وضعیت و رفع مشکل بخارشوی اطمینان کافی را داشت..

7.تعویض قطعات

در صورت نیاز به تعویض قطعه، ژاو سرویس از بهترین نوع قطعات برای جایگزین کردن قطعه جدید به جای قطعه قدیم استفاده می نماید.

می توان جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات بخارشوی کنوود Kenwood و..در تهران می توان با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

آیا ژاو سرویس تعمیر در محل دارد؟

بله تنها کافیست با ژاو تماس حاصل نموده و از خدمات در محل مورد نظر مشتری توسط تعمیرکاران حرفه ای ژاو بهره مند گردید.

ژاو سرویس در چه مناطقی به ارائه خدمات می پردازد؟

از همه مناطق شهر تهران می توان از خدمات تعمیراتی ژاو سرویس بهره مند گشت.

هزینه تعمیرات بخارشوی چقدر است؟

هزینه نهایی با توجه به شدت و قطعه آسیب دیده، تخصص تعمیرکار، نیاز به تعویض یا عدم تعویض قطعه و..تعیین می شود که می توان از طریق تماس با کارشناسان ایران سان لایت از میزان هزینه تعمیر دستگاه مطلع گردید.

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود در شرق تهران

ارتش، پیروزی، لویزان، سید خندان، تهرانپارس، شیان، رسالت، حکیمیه، افسریه، آهنگ، نارمک

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود در شمال تهران

زرگنده، کامرانیه، ظفر، دیباجی، فرشته، شمیرانات، نیاوران، اندرزگو، بلوار کاوه، سعادت آباد، اقدسیه، جماران، شهرک غرب، تجریش، جمشیدیه، جردن، آجودانیه، آتی ساز، الهیه، فرمانیه، زعفرانیه، میرداماد، شریعتی، سعدآباد، پاسداران، پل رومی، دولت

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود در غرب تهران

آیت الله کاشانی، مرزداران، جنت آباد (شمالی جنوبی)، ستارخان، کن، پونک، شهر زیبا، بلوار فردوس شرق و غرب، توحید، دریاچه چیتگر، خلیج فارس، شهرک راه آهن، تهرانسر، آریاشهر، سردار جنگل، صادقیه

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود در مرکز تهران

شیخ بهایی، شهرک آزمایش، جلال آل احمد، میدان ولیعصر، شهر آرا، شهرک والفجر، فاطمی، عباس آباد، گیشا، کارگر شمالی، مطهری، خیابان ولیعصر، میدان ونک، انقلاب، امیر آباد، یوسف آباد

نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود در جنوب تهران

منیریه، عبدل آباد، باقر شهر، نواب، جوادیه، ورامین، خانی آباد، نازی آباد، جمهوری، شادآباد، شهر ری، انقلاب، یافت آباد، قزوین، ولیعصر، شاهپور، آزادی، راه آهن، مهرآباد، حافظ
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین